Regulament GDN

In jos

Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Sam 23 Apr - 14:35

Va rog sa cititi cu atentie regulamentul intern GDN.
Acesta a fost creat ca un instrument de ajutor pentru membrii aliantei noastre, pentru a evita conflicte personale si neintelegeri asupra unor aspecte mai delicate ale jocului. Sunteti invitati sa il consultati de fiecare data cand nu sunteti sigur ca ceea ce va propuneti este compatibil cu planurile aliantei.

1. REGULA DE AUR: REGULAMENTUL VA FI RESPECTAT DE ABSOLUT TOATA LUMEA!!!

2. ESTI ACTIV ZILNIC
(a) Intrati de 3-4 ori zilnic sau lasati-va sitteri pt a evita pierderile (resurse, trupe). Bulinele galbene repetate precum si lipsa de colaborare in alianta va duce la excluderea oricarui user de catre liderul fiecarei aliante. La aparitia bulinei rosii se exclude fara instiintare respectivul user.
(b) Lipsa pentru o perioada mai indelungata va fi raportata la liderul aliantei de care apartine jucatorul.
(c) Fa-ti simtita prezenta pe forum. Fiecare conteaza, fiecare poate sa imbunatateasca conditia si pozitia aliantei.

2. ATACA PE CINE TREBUIE SI VORBESTE CUM SI CU CINE TREBUIE
(a) Este interzis atacul asupra membrilor aliantei .
(b) Este interzis atacul asupra membrilor aliantelor partenere ale confederatiei, chiar daca “au sau nu” pacte (problema cauzata de sistemul T4), fiecare alianta avand obligativitatea sa treaca la descriere aliantele componente confederatiei GDN si anuntarea membrilor aliantei sale.
Exceptie se face, cand un membru nou de pe lista de farm este atacata din greseala. In acest caz, se face sesizarea la liderii de alianta si acesta din urma ia decizia de a tine sau nu contul respectiv in echipa sa. In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatoorul trebuie sa restituie pagubele provocate in termen de 24 de ore.
(c) Este interzis sa intri in dispute verbale, atat cu userii din alianta, cat si cu cei din alte aliante. Cine jigneste sau injura, indifernet de alianta in care se afla interlocutorul, ne paraseste! Avem pretentia sa avem in interior oameni cu caracter!
Este interzis sa discuti cu un lider al altei aliante, oricat de mica sau mare e ea pe probleme legate de alianta din care faci parte. In cazul in care tu esti cel abordat, ai obligatia se redirectionezi discutia ( sau subiectul) catre unul din lideri!

3. CRESTI SAU PLECI
Stagnarea este o cauza a regresului. Nimeni nu te asteapta sa te dezvolti! Esti primul care progreseaza, vei fi ultimul care pica jos ! (Last Man Standing). Dezvoltarea este oglinda interesului si a activitatii din joc!

4. REZISTA SI VEI FI SUSTINUT
Trebuie sa fii capabil sa te descurci singur, insa "noi" e la fel de important ca si "eu".
Incercati sa rezistati atacurilor minore, pt cele majore se va discuta detaliat cu unul din lideri.

5. NOI SUNTEM TARGUL PRINCIPAL
Nu uitati niciodata ca la targ prioritari sunt aliatii. In unele cazuri, bifarea casutei "Numai cu alianta proprie" e recomandata. Acest lucru ne va permite sa ne dezvoltam in cadrul aliantei fara a oferi posibilitatea adversarilor nostri sa se dezvolte utilizand resursele noastre.

6. SUNTEM...CATE TRUPE AVEM
Fiecare membru este obligat sa creasca armata (1.ofensiva si defensiva; 2.doar defensiva. Situatia in care un user are doar armata ofensiva, nu este acceptata, un minim din trupe ar fi bine sa fie si pentru defence). Pentru raportul populatie/trupe se vor da targete prin mass-uri.
NOTA : trupele defensive nu se trimit unui user din afara aliantei fara aprobarea, in prealabil, a unui lider.

* Numarul de trupe defensive se stabileste astfel:

Player ofensiv - minim 0.3 x populatia
Player defensiv - minim 1.5 x populatia

Fiecare alianta avand libertatea de a stabili bareme proprii in functie de membrii aliantei, bareme care nu pot fi mai mici decat cel impus. Aceste bareme se vor modifica in functie de evolutia serverului.

7. AJUTOR RESURSE
Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY. In acest caz, decizia va fi discutata in Conciliu.

8. PARTICIPI SAU IESI!
(a) Cine nu participa la doua actiuni ale aliantei (intariri, trimitere resurse sau atacuri colective) intr-o luna, NE PARASESTE!
(b) Fiecare membru al aliantei este obligat sa raspunda corect si cinstit la intrebarile liderului sau, si sa-l/o puna pe post de sitter la cererea sa, altfel risca excluderea.

9. ORGANIZARE
(a) Actiunile la nivel local sunt cele mai importante! Comunicam, atacam si ne aparam impreuna! In cazul in care situatia o cere, participam toti!
(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea sitteri din alianta. Se pot face exceptii cu un sitter din alta alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul

10. CUCERIREA SATELOR
-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu minimum 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei;
-> Cand unul sau mai multi jucatori ataca acelasi sat va aparea un criteriu de diferentiere: se va demonstra prin rapoarte ca ai curatat satul sau ca ai spart vila singur;
-> Cucerirea in caz de razboi se va face prin repartizarea proportionala de sate la fiecare alianta GDN;
-> Toate cuceririle vor respecta Regulamentul de rezervari.
-> Jucatorul care curata o oaza aflata la o raza de 3 patrate de satul sau are primul dreptul la ocuparea acesteia;

11. COLONIZARI (regula 7x7):
In imediata vecinatate a unui alt membru (7x7 satelor lui) trebuie sa se ceara acordul celui prezent deja in zona pentru a coloniza sau a cuceri sate! . Scopul acestei reguli este protejarea intimitatii fiecarui jucator, in special al spatiului din jurul capitalei sale, ca sa nu mai vorbim de oaze.
* Nu sunt permise nici un fel de rezervari (de orice natura) pentru fondarea satului 2 ,va fi Regula primului venit.
* Prioritatea pentru oazele de hrana o vor avea cropurile 15 respectiv 9 in cazul in care 2 capitale au oaze comune in acelasi 7X7.
* In cazul capitalelor cu 7 sau 6 lanuri prioritatea, pentru oazele de hrana comune in acelasi 7X7, o vor avea in functie de anumite criterii off si deff, in cazul ca nu se impune punctul anterior .


12. Conciliul GDN – comisaru, d&s, mytusin, Lord Dark
- Cand un jucator din aliantele GDN intampina o problema cu un coleg, atunci i se adreseaza unuia din cei 4 lideri. Motivele pot fi diverse: s-a colonizat in spatiul lui si este nemultumit, i s-a cucerit una dintre oazele ce urma sa le anexeze capitalei, s-a acceptat intr-o alianta GDN o ferma si doreste sa fie exclusa , etc.
- Liderul v-a aborda partile implicate in conflict si le va cere dovezi. In urma dovezilor primite, Liderul vor lua o decizie bazata pe regulament. Decizia poate sa fie favorabila uneia dintre partile implicate sau niciuneia. Daca in urma deciziei luate, una dintre partile implicate nu accepta hotararea liderului, atunci aceasta va fi exclusa din alianta, indiferent de locul ocupat in clasamente si indiferent de prestigiul jucatorului.

13. Jucatorii exclusi de un lider al unei aliante GDN, din cauza incalcarii regulamentului, nu vor fi reprimiti in cadrul altei aliante GDN.
Exceptia o reprezinta situatiile exceptionale si nedorite care pot aparea in viata reala. Jucatorul exclus poate fi reprimit in alianta dupa incetarea situatiei exceptionale care a cauzat incalcarea regulamentului.
Deoarece aliantele au fost impartite pe criterii geo-strategice, jucatorul exclus va intra in aceeasi alianta din care a fost exclus, in nici un caz in alta alianta.
Transferul jucatorilor intre aliantele GDN este interzis fara accordul liderilor. Transferul de jucatori este permis doar daca acestia sunt coordonatori/lideri intr-o alianta GDN, pentru ca numarul jucatorilor care fac parte din conducerea aliantelor este limitat. Transferul de jucatori este permis si in cazul in care conciliul aliantelor GDN hotaraste ca este necesara o noua reorganizare a aliantelor, pe baza unor criterii noi.

14. Dupa intrarea in vigoare a regulamentului aveti o saptamana la dispozitie sa retineti si sa respectati TOATE regulile! Dupa acesta perioada de gratie, “Am uitat.” , “Nu am stiut.”, “Imi pare rau.” nu sunt acceptate!

15. Oricine poate propune modificarea regulamentului! Fiecare parere conteaza!
Exceptie fac regulile 9, 10 si 11, care raman neschimbate!

16. Conciliul are dreptul de a adauga reguli pe parcurs si de a adapta anumite puncte. Insa nimeni nu este deasupra regulamentului!


ANEXA I - Ferme

Definitia fermei:
1. cont inactiv sau semiactiv
2. asigura constant resurse atacatorului
3. nu prezinta un pericol evident
Cand una din conditiile de mai sus nu este indeplinita, contul nu mai este ferma

Reguli referiatore la ferme si farmat:
1. Fermele nu se distrug
2. Fermele sunt ale tuturor, deci ale nimanui
3. Nu este admisa sabotarea unui coleg (trimitere de intari pe o ferma) -> KICK


ANEXA II - Croperele si oazele

I. Prioritate pentru oaze de hrana au mereu capitalele. Nu conteaza cine a ajuns primul si nu conteaza ca aveti rezervari de oaze puse la profil, nu sunt valabile. Daca nu va intelegeti local cu vecinul la impartirea oazelor, consultati liderul aliantei.

II. Prioritate parcele pentru sat 3+

- Crop 15 sau 9.

Au prioritate:
1. Jucatorii care nu au deja un crop15/9 si care vor sa isi faca capitala pe el.
2. Jucatorii ofensivi care practic tin alianta in spate.


SANCTIUNI

Sanctiuni fara avertisment
* Orice atac sau spionaj intentionat pe un membru al GDN fara acordul acestuia si fara anuntarea coordonatorului va fi sanctionata fara avertisment cu excluderea definitiva.
* Spionajul pentru adversarii GDN .


Sanctiuni cu avertisment
* Orice incalcare a obligatiilor stipulate in prezentul regulament.
* Orice atac sau spionaj neintentionat pe un membru GDN .

Se vor sanctiona astfel :
-> La prima abatere se sanctioneaza cu avertisment prin IGM;
-> La a doua abatere se izoleaza jucatorul de restul aliantei;
-> La a treia abatere jucatorul este dat afara din alianta;
-> In caz de inactivitate prin nelogare la cont se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate prin stagnarea prea mult la o anumita populatie se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate din punct de vedere al productiei de trupe ce trebuie sa fie constanta se va da kick automat.


Ultima editare efectuata de catre comisaru in Mar 26 Apr - 18:31, editata de 9 ori
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  mytusin la data de Mar 26 Apr - 17:31

Imi este familiar regulamentul si este OK, sper sa il retina toti Smile. Haideti sa-l promovam mai repede ca sa evitam polemicile pe viitor.

_________________
avatar
mytusin
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 130
Reputatie : 5
Data de inscriere : 22/12/2010
Varsta : 46

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mar 26 Apr - 21:08

comisaru a scris:Va rog sa cititi cu atentie regulamentul intern GDN.
Acesta a fost creat ca un instrument de ajutor pentru membrii aliantei noastre, pentru a evita conflicte personale si neintelegeri asupra unor aspecte mai delicate ale jocului. Sunteti invitati sa il consultati de fiecare data cand nu sunteti sigur ca ceea ce va propuneti este compatibil cu planurile aliantei.

1. REGULA DE AUR: REGULAMENTUL VA FI RESPECTAT DE ABSOLUT TOATA LUMEA!!!

2. ESTI ACTIV ZILNIC
(a) Intrati de 3-4 ori zilnic sau lasati-va sitteri pt a evita pierderile (resurse, trupe). Bulinele galbene repetate precum si lipsa de colaborare in alianta va duce la excluderea oricarui user de catre liderul fiecarei aliante. La aparitia bulinei rosii se exclude fara instiintare respectivul user.
(b) Lipsa pentru o perioada mai indelungata va fi raportata la liderul aliantei de care apartine jucatorul.
(c) Fa-ti simtita prezenta pe forum. Fiecare conteaza, fiecare poate sa imbunatateasca conditia si pozitia aliantei.

2. ATACA PE CINE TREBUIE SI VORBESTE CUM SI CU CINE TREBUIE
(a) Este interzis atacul asupra membrilor aliantei .
(b) Este interzis atacul asupra membrilor aliantelor partenere ale confederatiei, chiar daca “au sau nu” pacte (problema cauzata de sistemul T4), fiecare alianta avand obligativitatea sa treaca la descriere aliantele componente confederatiei GDN si anuntarea membrilor aliantei sale.
Exceptie se face, cand un membru nou de pe lista de farm este atacata din greseala. In acest caz, se face sesizarea la liderii de alianta si acesta din urma ia decizia de a tine sau nu contul respectiv in echipa sa. In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatoorul trebuie sa restituie pagubele provocate in termen de 24 de ore.
(c) Este interzis sa intri in dispute verbale, atat cu userii din alianta, cat si cu cei din alte aliante. Cine jigneste sau injura, indifernet de alianta in care se afla interlocutorul, ne paraseste! Avem pretentia sa avem in interior oameni cu caracter!
Este interzis sa discuti cu un lider al altei aliante, oricat de mica sau mare e ea pe probleme legate de alianta din care faci parte. In cazul in care tu esti cel abordat, ai obligatia se redirectionezi discutia ( sau subiectul) catre unul din lideri!

3. CRESTI SAU PLECI
Stagnarea este o cauza a regresului. Nimeni nu te asteapta sa te dezvolti! Esti primul care progreseaza, vei fi ultimul care pica jos ! (Last Man Standing). Dezvoltarea este oglinda interesului si a activitatii din joc!

4. REZISTA SI VEI FI SUSTINUT
Trebuie sa fii capabil sa te descurci singur, insa "noi" e la fel de important ca si "eu".
Incercati sa rezistati atacurilor minore, pt cele majore se va discuta detaliat cu unul din lideri.

5. NOI SUNTEM TARGUL PRINCIPAL
Nu uitati niciodata ca la targ prioritari sunt aliatii. In unele cazuri, bifarea casutei "Numai cu alianta proprie" e recomandata. Acest lucru ne va permite sa ne dezvoltam in cadrul aliantei fara a oferi posibilitatea adversarilor nostri sa se dezvolte utilizand resursele noastre.

6. SUNTEM...CATE TRUPE AVEM
Fiecare membru este obligat sa creasca armata (1.ofensiva si defensiva; 2.doar defensiva. Situatia in care un user are doar armata ofensiva, nu este acceptata, un minim din trupe ar fi bine sa fie si pentru defence). Pentru raportul populatie/trupe se vor da targete prin mass-uri.
NOTA : trupele defensive nu se trimit unui user din afara aliantei fara aprobarea, in prealabil, a unui lider.

* Numarul de trupe defensive se stabileste astfel:

Player ofensiv - minim 0.3 x populatia
Player defensiv - minim 1.5 x populatia

Fiecare alianta avand libertatea de a stabili bareme proprii in functie de membrii aliantei, bareme care nu pot fi mai mici decat cel impus. Aceste bareme se vor modifica in functie de evolutia serverului.

7. AJUTOR RESURSE
Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY. In acest caz, decizia va fi discutata in Conciliu.

8. PARTICIPI SAU IESI!
(a) Cine nu participa la doua actiuni ale aliantei (intariri, trimitere resurse sau atacuri colective) intr-o luna, NE PARASESTE!
(b) Fiecare membru al aliantei este obligat sa raspunda corect si cinstit la intrebarile liderului sau, si sa-l/o puna pe post de sitter la cererea sa, altfel risca excluderea.

9. ORGANIZARE
(a) Actiunile la nivel local sunt cele mai importante! Comunicam, atacam si ne aparam impreuna! In cazul in care situatia o cere, participam toti!
(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea sitteri din alianta. Se pot face exceptii cu un sitter din alta alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul

10. CUCERIREA SATELOR
-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu minimum 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei;
-> Cand unul sau mai multi jucatori ataca acelasi sat va aparea un criteriu de diferentiere: se va demonstra prin rapoarte ca ai curatat satul sau ca ai spart vila singur;
-> Cucerirea in caz de razboi se va face prin repartizarea proportionala de sate la fiecare alianta GDN;
-> Toate cuceririle vor respecta Regulamentul de rezervari.
-> Jucatorul care curata o oaza aflata la o raza de 3 patrate de satul sau are primul dreptul la ocuparea acesteia;

11. COLONIZARI (regula 7x7):
In imediata vecinatate a unui alt membru (7x7 satelor lui) trebuie sa se ceara acordul celui prezent deja in zona pentru a coloniza sau a cuceri sate! . Scopul acestei reguli este protejarea intimitatii fiecarui jucator, in special al spatiului din jurul capitalei sale, ca sa nu mai vorbim de oaze.
* Nu sunt permise nici un fel de rezervari (de orice natura) pentru fondarea satului 2 ,va fi Regula primului venit.
* Prioritatea pentru oazele de hrana o vor avea cropurile 15 respectiv 9 in cazul in care 2 capitale au oaze comune in acelasi 7X7.
* In cazul capitalelor cu 7 sau 6 lanuri prioritatea, pentru oazele de hrana comune in acelasi 7X7, o vor avea in functie de anumite criterii off si deff, in cazul ca nu se impune punctul anterior .


12. Conciliul GDN – comisaru, d&s, mytusin, Lord Dark
- Cand un jucator din aliantele GDN intampina o problema cu un coleg, atunci i se adreseaza unuia din cei 4 lideri. Motivele pot fi diverse: s-a colonizat in spatiul lui si este nemultumit, i s-a cucerit una dintre oazele ce urma sa le anexeze capitalei, s-a acceptat intr-o alianta GDN o ferma si doreste sa fie exclusa , etc.
- Liderul v-a aborda partile implicate in conflict si le va cere dovezi. In urma dovezilor primite, Liderul vor lua o decizie bazata pe regulament. Decizia poate sa fie favorabila uneia dintre partile implicate sau niciuneia. Daca in urma deciziei luate, una dintre partile implicate nu accepta hotararea liderului, atunci aceasta va fi exclusa din alianta, indiferent de locul ocupat in clasamente si indiferent de prestigiul jucatorului.

13. Jucatorii exclusi de un lider al unei aliante GDN, din cauza incalcarii regulamentului, nu vor fi reprimiti in cadrul altei aliante GDN.
Exceptia o reprezinta situatiile exceptionale si nedorite care pot aparea in viata reala. Jucatorul exclus poate fi reprimit in alianta dupa incetarea situatiei exceptionale care a cauzat incalcarea regulamentului.
Deoarece aliantele au fost impartite pe criterii geo-strategice, jucatorul exclus va intra in aceeasi alianta din care a fost exclus, in nici un caz in alta alianta.
Transferul jucatorilor intre aliantele GDN este interzis fara accordul liderilor. Transferul de jucatori este permis doar daca acestia sunt coordonatori/lideri intr-o alianta GDN, pentru ca numarul jucatorilor care fac parte din conducerea aliantelor este limitat. Transferul de jucatori este permis si in cazul in care conciliul aliantelor GDN hotaraste ca este necesara o noua reorganizare a aliantelor, pe baza unor criterii noi.

14. Dupa intrarea in vigoare a regulamentului aveti o saptamana la dispozitie sa retineti si sa respectati TOATE regulile! Dupa acesta perioada de gratie, “Am uitat.” , “Nu am stiut.”, “Imi pare rau.” nu sunt acceptate!

15. Oricine poate propune modificarea regulamentului! Fiecare parere conteaza!
Exceptie fac regulile 9, 10 si 11, care raman neschimbate!

16. Conciliul are dreptul de a adauga reguli pe parcurs si de a adapta anumite puncte. Insa nimeni nu este deasupra regulamentului!


ANEXA I - Ferme

Definitia fermei:
1. cont inactiv sau semiactiv
2. asigura constant resurse atacatorului
3. nu prezinta un pericol evident
Cand una din conditiile de mai sus nu este indeplinita, contul nu mai este ferma

Reguli referiatore la ferme si farmat:
1. Fermele nu se distrug
2. Fermele sunt ale tuturor, deci ale nimanui
3. Nu este admisa sabotarea unui coleg (trimitere de intari pe o ferma) -> KICK


ANEXA II - Croperele si oazele

I. Prioritate pentru oaze de hrana au mereu capitalele. Nu conteaza cine a ajuns primul si nu conteaza ca aveti rezervari de oaze puse la profil, nu sunt valabile. Daca nu va intelegeti local cu vecinul la impartirea oazelor, consultati liderul aliantei.

II. Prioritate parcele pentru sat 3+

- Crop 15 sau 9.

Au prioritate:
1. Jucatorii care nu au deja un crop15/9 si care vor sa isi faca capitala pe el.
2. Jucatorii ofensivi care practic tin alianta in spate.


SANCTIUNI

Sanctiuni fara avertisment
* Orice atac sau spionaj intentionat pe un membru al GDN fara acordul acestuia si fara anuntarea coordonatorului va fi sanctionata fara avertisment cu excluderea definitiva.
* Spionajul pentru adversarii GDN .


Sanctiuni cu avertisment
* Orice incalcare a obligatiilor stipulate in prezentul regulament.
* Orice atac sau spionaj neintentionat pe un membru GDN .

Se vor sanctiona astfel :
-> La prima abatere se sanctioneaza cu avertisment prin IGM;
-> La a doua abatere se izoleaza jucatorul de restul aliantei;
-> La a treia abatere jucatorul este dat afara din alianta;
-> In caz de inactivitate prin nelogare la cont se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate prin stagnarea prea mult la o anumita populatie se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate din punct de vedere al productiei de trupe ce trebuie sa fie constanta se va da kick automat.

Very Happy

In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatoorul trebuie sa restituie pagubele provocate in termen de 24 de ore. - aici nu as dori sa fie nevoie de resurse restituite ... ca, oricum daca se pastreaza o ferma nou intrata la momentul asta, o sa fie scandal , deci daca mai cerem si res o sa iasa urat ... Sad

Trebuie sa fii capabil sa te descurci singur, insa "noi" e la fel de important ca si "eu".
Incercati sa rezistati atacurilor minore, pt cele majore se va discuta detaliat cu unul din lideri. - sa specificam , la cele cu catapulte .

6. SUNTEM...CATE TRUPE AVEM
Fiecare membru este obligat sa creasca armata (1.ofensiva si defensiva; 2.doar defensiva. Situatia in care un user are doar armata ofensiva, nu este acceptata, un minim din trupe ar fi bine sa fie si pentru defence). Pentru raportul populatie/trupe se vor da targete prin mass-uri.
NOTA : trupele defensive nu se trimit unui user din afara aliantei fara aprobarea, in prealabil, a unui lider.

* Numarul de trupe defensive se stabileste astfel:

Player ofensiv - minim 0.3 x populatia
Player defensiv - minim 1.5 x populatia

Fiecare alianta avand libertatea de a stabili bareme proprii in functie de membrii aliantei, bareme care nu pot fi mai mici decat cel impus. Aceste bareme se vor modifica in functie de evolutia serverului. - partea asta e in functie de alianta , ca noi de exemplu le-am stabilit altfel , deci n-are sens sa o punem in regulamentul mare, sau daca vrei , tocmai ca sa fie partea aia , cum ca alea sunt minime ,merge si aici , dar de ex, la noi vor fi si cativa strict ofensivi , cu def doar pentru intercalari

7. AJUTOR RESURSE
Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY. In acest caz, decizia va fi discutata in Conciliu. - aici sa adaugam si artefacte , respectiv conturi importante hotarate in consiliu

(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea sitteri din alianta. Se pot face exceptii cu un sitter din alta alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul = aici eu zic ca putem sa permitem sa fie din toata confederatia sitterii , fara acordul direct al liderilor din alianta in care sunt

-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu minimum 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei; - as zice mai degraba cateva ore inainte de a lansa atacul , ca mi se pare cam mult 2 zile inainte sa lansezi prima data ... mai ales ca acuma nu toti sunt aliati deci se pot cuceri instant dupa excludere

-> Jucatorul care curata o oaza aflata la o raza de 3 patrate de satul sau are primul dreptul la ocuparea acesteia; - aici e o pb mare de tot ... ca daca o lasam cu primul care o cucereste , nu e bine , ca daca o ia careva pe sat normal , si altul o vrea pe urma pe cropper , ne dam singuri peste maini Sad(

legat de prioritati eu as propune asa :
in primul rand sa se ia dupa momentul fondarii satului 2 {tocmai pt ca altfel incalca partea cu 7x7-le } . zic asta , deoarece avem o problema la usturoi , care a vrut semicropper , si au venit vreo 2-3 in 7x7-le lui si au vrut oaze [unul are cropper ] - de asta am zice ca principalul lucru sa fie momentul fondarii , daca au fondat in acelasi timp - tipul satului - asta fiind valabil doar la oazele de hrana desigur . Si sa specificam ca la secundare nu exista prioritate pentru oaze- cine le ia primul ala le tine . - sa spuneti si voi cum credeti ca e mai bine ...

Inca o data scuze pt intarziere dar am fost plecati .. si am venit acum 1 ora
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  meme_cocutza la data de Mar 26 Apr - 21:08

cateva reguli sugerate de liderii din GDN , sa vedem cum le strecuram :






- un jucator are voie/dreptul sa rezerve oricate sate ale
altui jucator la intelegere cu acesta din urma si niciun alt membru al
confederatiei nu are voie sa interfereze. Adica, atacurile cu
capetenii/senatori/generali, sa fie total interzise inainte de a se face
rezervare sate cu minim 3 zile mai repede de lansarea primului atac de
cucerire. Regula sa nu se aplice la satele inamice sau ale unor jucatori
inactivi fara alianta.
Satele rezervate, pot fi atacate pt farming pana la cucerirea lor de catre
jucatorul care le-a rezervat.
- sa fie total interzis atacurile cu catapulte impotriva fermelor. Jucatorii
care ataca ferme si pun tinta aleator la catapulte, in speranta ca vor da jos
beciuri sa primeasca avertizare.
Este permisa demolarea cladirilor militare si a targului, chiar primariei, dar
sa fie total interzise atacurile cu tinta aleatoare sau impotriva
hambarelor/granarelor/fabricilor/brutariei/lanurilor si a campurilor de resurse

_________________
avatar
meme_cocutza
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 136
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/12/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:21

- trebuie sa fim atenti ca la ferme am scris ca nu se catapulteaza, chiar daca are sau nu beciuri
- un jucator are voie/dreptul sa rezerve oricate sate ale
altui jucator la intelegere cu acesta din urma si niciun alt membru al
confederatiei nu are voie sa interfereze. Adica, atacurile cu
capetenii/senatori/generali, sa fie total interzise inainte de a se face
rezervare sate cu minim 3 zile mai repede de lansarea primului atac de
cucerire. Regula sa nu se aplice la satele inamice sau ale unor jucatori
inactivi fara alianta.

- periculos asa ceva....se face de comun accord fara sa stie alti jucatori fiindca vor apare multe nereguli de a forta in a prelua conturi aliate
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:24

In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatoorul trebuie sa restituie pagubele provocate in termen de 24 de ore. - aici nu as dori sa fie nevoie de resurse restituite ... ca, oricum daca se pastreaza o ferma nou intrata la momentul asta, o sa fie scandal , deci daca mai cerem si res o sa iasa urat ... Sad - sa vedem cum formulam aceasta idee
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:25

Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY. In acest caz, decizia va fi discutata in Conciliu. - aici sa adaugam si artefacte , respectiv conturi importante hotarate in consiliu


de accord
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mar 26 Apr - 21:26

comisaru a scris:- trebuie sa fim atenti ca la ferme am scris ca nu se catapulteaza, chiar daca are sau nu beciuri
- un jucator are voie/dreptul sa rezerve oricate sate ale
altui jucator la intelegere cu acesta din urma si niciun alt membru al
confederatiei nu are voie sa interfereze. Adica, atacurile cu
capetenii/senatori/generali, sa fie total interzise inainte de a se face
rezervare sate cu minim 3 zile mai repede de lansarea primului atac de
cucerire. Regula sa nu se aplice la satele inamice sau ale unor jucatori
inactivi fara alianta.

- periculos asa ceva....se face de comun accord fara sa stie alti jucatori fiindca vor apare multe nereguli de a forta in a prelua conturi aliate

da, dar am putea sa adaugi ceva de genul , membrii consiliului au dreptul de a face rezervari multiple {si asa , cand e vreo faza din asta , o rezerva unul din noi 5 ca sa nu fie comentarii }
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:38

membrii consiliului au dreptul de a face anumite rezervari strategice pentru a evita anumite neintelegeri


cum suna?
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:41


(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea sitteri din alianta. Se pot face exceptii cu un sitter din alta alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul = aici eu zic ca putem sa permitem sa fie din toata confederatia sitterii , fara acordul direct al liderilor din alianta in care sunt


un sitter din alianta obligatoriu...am deja probleme din aceasta cauza cu buline...ca cei care sunt sitter din alte aliante nu au stiut ca era bulina pe contul respectiv...scuze de inteles dar nefolositoare
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:43

> Jucatorul care curata o oaza aflata la o raza de 3 patrate de satul sau are primul dreptul la ocuparea acesteia; - aici e o pb mare de tot ... ca daca o lasam cu primul care o cucereste , nu e bine , ca daca o ia careva pe sat normal , si altul o vrea pe urma pe cropper , ne dam singuri peste maini Sad(

voi scoate acest aspect....e bine ca ati zis
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:44


-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu minimum 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei; - as zice mai degraba cateva ore inainte de a lansa atacul , ca mi se pare cam mult 2 zile inainte sa lansezi prima data ... mai ales ca acuma nu toti sunt aliati deci se pot cuceri instant dupa excludere

aici am gresit eu...in loc de minim era maxim.....uff
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:48

legat de prioritati eu as propune asa :
in primul rand sa se ia dupa momentul fondarii satului 2 {tocmai pt ca altfel incalca partea cu 7x7-le } . zic asta , deoarece avem o problema la usturoi , care a vrut semicropper , si au venit vreo 2-3 in 7x7-le lui si au vrut oaze [unul are cropper ] - de asta am zice ca principalul lucru sa fie momentul fondarii , daca au fondat in acelasi timp - tipul satului - asta fiind valabil doar la oazele de hrana desigur . Si sa specificam ca la secundare nu exista prioritate pentru oaze- cine le ia primul ala le tine . - sa spuneti si voi cum credeti ca e mai bine ...


aici trebuie sa bagam o clauza.....de genul urmator

daca au existat coflicte legate de a fonda pe cropere de 15 sau 9 in zona de 7x7 al unui jucator se va merge pe un studiu atent al situatie in fapt si o hotarare data doar de conciliu......cu indicarea clara a oazelor ce revine fiecarei parti in fapt
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  Vizitato la data de Mar 26 Apr - 21:48

punctul 3 e cam greu de aplicat,cred ca ar zbura jumatate din membri confederatiei,punctul 6 e aberant,un jucator ofensiv face doar trupe ofensive,pt deff exista defenderi

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mar 26 Apr - 21:51

hannibal a scris:punctul 3 e cam greu de aplicat,cred ca ar zbura jumatate din membri confederatiei,punctul 6 e aberant,un jucator ofensiv face doar trupe ofensive,pt deff exista defenderi


daca nu e in stare sa intercaleze atunci sa astepte mult si bine dupa deff.....ce conteaza sa aiba pe un secundar un minim de 1k deff?

punctul 3 e pentru impulsionarea conturilor.....nu crezi ca asa e corect?
liderul aliantei stie mai bine care e situatia, fiindca un cont poate creste la populatie sau armata
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  Vizitato la data de Mar 26 Apr - 21:54

comisaru a scris:
hannibal a scris:punctul 3 e cam greu de aplicat,cred ca ar zbura jumatate din membri confederatiei,punctul 6 e aberant,un jucator ofensiv face doar trupe ofensive,pt deff exista defenderi


daca nu e in stare sa intercaleze atunci sa astepte mult si bine dupa deff.....ce conteaza sa aiba pe un secundar un minim de 1k deff?
Pt deff fiecare ofensiv are minim 2 conturi deff,care stie sa joace,care nu...nu sunt jucatori ofensivi.
Dar e treaba lor ce trupe fac,din partea mea sa faca 2 scutieri la un berbec

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mier 27 Apr - 0:43

hannibal a scris:punctul 3 e cam greu de aplicat,cred ca ar zbura jumatate din membri confederatiei,punctul 6 e aberant,un jucator ofensiv face doar trupe ofensive,pt deff exista defenderi

te-ai intors ? :d
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mier 27 Apr - 0:44

comisaru a scris:membrii consiliului au dreptul de a face anumite rezervari strategice pentru a evita anumite neintelegeri


cum suna?

super Very Happy
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mier 27 Apr - 0:48

comisaru a scris:legat de prioritati eu as propune asa :
in primul rand sa se ia dupa momentul fondarii satului 2 {tocmai pt ca altfel incalca partea cu 7x7-le } . zic asta , deoarece avem o problema la usturoi , care a vrut semicropper , si au venit vreo 2-3 in 7x7-le lui si au vrut oaze [unul are cropper ] - de asta am zice ca principalul lucru sa fie momentul fondarii , daca au fondat in acelasi timp - tipul satului - asta fiind valabil doar la oazele de hrana desigur . Si sa specificam ca la secundare nu exista prioritate pentru oaze- cine le ia primul ala le tine . - sa spuneti si voi cum credeti ca e mai bine ...


aici trebuie sa bagam o clauza.....de genul urmator

daca au existat coflicte legate de a fonda pe cropere de 15 sau 9 in zona de 7x7 al unui jucator se va merge pe un studiu atent al situatie in fapt si o hotarare data doar de conciliu......cu indicarea clara a oazelor ce revine fiecarei parti in fapt

asta acopera orice pb de genul asta
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mier 27 Apr - 6:55

azi il voi rectifica regulamentul din zona secreta....iar cand il stabilim ca e ok...il rectific si pe forumul vizibil
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  doka_gdn la data de Mier 27 Apr - 12:28

perfect :d
avatar
doka_gdn
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 123
Reputatie : 22
Data de inscriere : 28/11/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mier 27 Apr - 21:09

Va rog sa cititi cu atentie Regulamentul Confederatiei GDN.
Acesta a fost creat ca un instrument de ajutor pentru membrii aliantei noastre, pentru a evita conflicte personale si neintelegeri asupra unor aspecte mai delicate ale jocului. Sunteti invitati sa il consultati de fiecare data cand nu sunteti sigur ca ceea ce va propuneti este compatibil cu planurile aliantei.

1. REGULA DE AUR: REGULAMENTUL VA FI RESPECTAT DE ABSOLUT TOATA LUMEA!!!

2. ESTI ACTIV ZILNIC
(a) Intrati de 3-4 ori zilnic sau lasati-va sitteri pt a evita pierderile (resurse, trupe). Bulinele galbene repetate precum si lipsa de colaborare in alianta va duce la excluderea oricarui user de catre liderul fiecarei aliante. La aparitia bulinei rosii se exclude fara instiintare respectivul user.
(b) Lipsa pentru o perioada mai indelungata va fi raportata la liderul aliantei de care apartine jucatorul.
(c) Fa-ti simtita prezenta pe forum. Fiecare conteaza, fiecare poate sa imbunatateasca conditia si pozitia aliantei.

2. ATACA PE CINE TREBUIE SI VORBESTE CUM SI CU CINE TREBUIE
(a) Este interzis atacul asupra membrilor aliantei .
(b) Este interzis atacul asupra membrilor aliantelor partenere ale confederatiei, chiar daca “au sau nu” pacte (problema cauzata de sistemul T4), fiecare alianta avand obligativitatea sa treaca la descriere aliantele componente confederatiei GDN si anuntarea membrilor aliantei sale.
Exceptie se face, cand un membru nou de pe lista de farm este atacata din greseala. In acest caz, se face sesizarea la liderii de alianta si acesta din urma ia decizia de a tine sau nu contul respectiv in echipa sa. In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatorul nu este obligat sa restituie pagubele provocate anterior, insa daca insista in a ataca fara a tine cont de decizia liderului de alianta va fi obligat sa returneze tot ce a furat de la data instintarii.
(c) Este interzis sa intri in dispute verbale, atat cu userii din alianta, cat si cu cei din alte aliante. Cine jigneste sau injura, indifernet de alianta in care se afla interlocutorul, ne paraseste! Avem pretentia sa avem in interior oameni cu caracter!
Este interzis sa discuti cu un lider al altei aliante, oricat de mica sau mare e ea pe probleme legate de alianta din care faci parte. In cazul in care tu esti cel abordat, ai obligatia se redirectionezi discutia ( sau subiectul) catre unul din lideri!

3. CRESTI SAU PLECI
Stagnarea este o cauza a regresului. Nimeni nu te asteapta sa te dezvolti! Esti primul care progreseaza, vei fi ultimul care pica jos ! (Last Man Standing). Dezvoltarea este oglinda interesului si a activitatii din joc!

4. REZISTA SI VEI FI SUSTINUT
Trebuie sa fii capabil sa te descurci singur, insa "noi" e la fel de important ca si "eu".
Incercati sa rezistati atacurilor minore, pt cele majore se va discuta detaliat cu unul din lideri.

5. NOI SUNTEM TARGUL PRINCIPAL
Nu uitati niciodata ca la targ prioritari sunt aliatii. In unele cazuri, bifarea casutei "Numai cu alianta proprie" e recomandata. Acest lucru ne va permite sa ne dezvoltam in cadrul aliantei fara a oferi posibilitatea adversarilor nostri sa se dezvolte utilizand resursele noastre.

6. SUNTEM...CATE TRUPE AVEM
Fiecare membru este obligat sa creasca armata:
1.ofensiva si defensiva;
2.doar defensiva.
In cazul jucatorilor ofensivi, ce demonstreaza ca au minim un cont de deff. pentru a se apara, se va face exceptie si nu va mai fi obligatoriu sa aiba si un anumit procent de trupe deff.
Pentru raportul populatie/trupe se vor da targete prin mass-uri.
NOTA : trupele defensive nu se trimit unui user din afara aliantei fara aprobarea, in prealabil, a unui lider.

* Numarul de trupe defensive se stabileste astfel:

Player ofensiv - minim 0.3 x populatia
Player defensiv - minim 1.5 x populatia



Fiecare alianta avand libertatea de a stabili bareme proprii in functie de membrii aliantei, bareme care nu pot fi mai mici decat cel impus. Aceste bareme se vor modifica in functie de evolutia serverului.

7. AJUTOR RESURSE
Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY, pentru a cuceri artefacte sau conturi importante. In aceste cazuri decizia va fi discutata in Conciliu.

8. PARTICIPI SAU IESI!
(a) Cine nu participa la doua actiuni ale aliantei (intariri, trimitere resurse sau atacuri colective) intr-o luna, NE PARASESTE!
(b) Fiecare membru al aliantei este obligat sa raspunda corect si cinstit la intrebarile liderului sau, si sa-l/o puna pe post de sitter la cererea sa, altfel risca excluderea.

9. ORGANIZARE
(a) Actiunile la nivel local sunt cele mai importante! Comunicam, atacam si ne aparam impreuna! In cazul in care situatia o cere, participam toti!
(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea un sitter din alianta. Al doilea sitter poate fi din alianta sau o alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte. Se doreste a se evita bulinele galbene si rosii.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul
Atentie: Nu se mai accepta situatia conturilor fara nici un sitter.

10. CUCERIREA SATELOR
-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu maxim 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei;
-> Cand unul sau mai multi jucatori ataca acelasi sat va aparea un criteriu de diferentiere: se va demonstra prin rapoarte ca ai curatat satul sau ca ai spart vila primul;
-> Cucerirea in caz de razboi se va face prin repartizarea proportionala de sate la fiecare alianta GDN;
-> Toate cuceririle vor respecta Regulamentul de rezervari.
-> In situatii speciale membrii consiliului au dreptul de a face anumite rezervari strategice pentru a evita anumite neintelegeri intre colegii de confederatie, sau aliante aliate ce nu impart forumul cu aliantele GDN.

11. COLONIZARI (regula 7x7):
In imediata vecinatate a unui alt membru (7x7 satelor lui) trebuie sa se ceara acordul celui prezent deja in zona pentru a coloniza sau a cuceri sate! . Scopul acestei reguli este protejarea intimitatii fiecarui jucator, in special al spatiului din jurul capitalei sale, ca sa nu mai vorbim de oaze.
* Nu sunt permise nici un fel de rezervari (de orice natura) pentru fondarea satului 2 ,va fi Regula primului venit.
* Prioritatea pentru oazele de hrana o vor avea cropurile 15 respectiv 9 in cazul in care 2 capitale au oaze comune in acelasi 7X7.
* Daca au existat coflicte legate de fondare pe cropere de 15 sau 9 in zona de 7x7 al unui jucator se va merge pe un studiu atent al situatie in fapt si o hotarare va fi data doar de Conciliu, cu indicarea clara a oazelor ce revine fiecarei parti in cauza.
* In cazul capitalelor cu 7 sau 6 lanuri prioritatea, pentru oazele de hrana comune in acelasi 7X7, o vor avea in functie de anumite criterii off si deff, in cazul ca nu se impune punctele anterioare .


12. Conciliul GDN – comisaru, d&s, mytusin, Lord Dark
- Cand un jucator din aliantele GDN intampina o problema cu un coleg, atunci i se adreseaza unuia din cei 4 lideri. Motivele pot fi diverse: s-a colonizat in spatiul lui si este nemultumit, i s-a cucerit una dintre oazele ce urma sa le anexeze capitalei, s-a acceptat intr-o alianta GDN o ferma si doreste sa fie exclusa , etc.
- Liderul ce se va ocupa de caz v-a aborda partile implicate in conflict si le va cere dovezi. In urma dovezilor primite, Liderul vor lua o decizie bazata pe regulament. Decizia poate sa fie favorabila uneia dintre partile implicate sau niciuneia. Daca in urma deciziei luate, una dintre partile implicate nu accepta hotararea liderului, atunci aceasta va fi exclusa din alianta, indiferent de locul ocupat in clasamente si indiferent de prestigiul jucatorului.

13. Jucatorii exclusi de un lider al unei aliante GDN, din cauza incalcarii regulamentului, nu vor fi reprimiti in cadrul altei aliante GDN.
Exceptia o reprezinta situatiile exceptionale si nedorite care pot aparea in viata reala. Jucatorul exclus poate fi reprimit in alianta dupa incetarea situatiei exceptionale care a cauzat incalcarea regulamentului.
Deoarece aliantele au fost impartite pe criterii geo-strategice, jucatorul exclus va intra in aceeasi alianta din care a fost exclus, in nici un caz in alta alianta.
Transferul jucatorilor intre aliantele GDN este interzis fara accordul liderilor. Transferul de jucatori este permis doar daca acestia sunt coordonatori/lideri intr-o alianta GDN, pentru ca numarul jucatorilor care fac parte din conducerea aliantelor este limitat. Transferul de jucatori este permis si in cazul in care conciliul aliantelor GDN hotaraste ca este necesara o noua reorganizare a aliantelor, pe baza unor criterii noi.

14. Dupa intrarea in vigoare a regulamentului aveti o saptamana la dispozitie sa retineti si sa respectati TOATE regulile! Dupa acesta perioada de gratie, “Am uitat.” , “Nu am stiut.”, “Imi pare rau.” nu sunt acceptate!

15. Oricine poate propune modificarea regulamentului! Fiecare parere conteaza!
Exceptie fac regulile 9, 10 si 11, care raman neschimbate!

16. Conciliul are dreptul de a adauga reguli pe parcurs si de a adapta anumite puncte. Insa nimeni nu este deasupra regulamentului!


ANEXA I - Ferme

Definitia fermei:
1. cont inactiv sau semiactiv
2. asigura constant resurse atacatorului
3. nu prezinta un pericol evident
Cand una din conditiile de mai sus nu este indeplinita, contul nu mai este ferma.

Reguli referiatore la ferme si farmat:
1. Fermele nu se distrug cu catapulte sub nici o forma.
2. Fermele sunt ale tuturor, deci ale nimanui.
3. Nu este admisa sabotarea unui coleg (trimitere de intari pe o ferma) -> KICK (eliminarea din randurile confederatiei a jucatorului in cauza).


ANEXA II - Croperele si oazele

I. Prioritate pentru oaze de hrana au mereu capitalele. Nu conteaza cine a ajuns primul si nu conteaza ca aveti rezervari de oaze puse la profil, nu sunt valabile. Daca nu va intelegeti local cu vecinul la impartirea oazelor, consultati liderul aliantei. A se vedea punctul 11. pentru alte detalii.

II. Prioritate parcele pentru sat 3+

- Crop 15 sau 9.

Au prioritate:
1. Jucatorii care nu au deja un crop15/9 si care vor sa isi faca capitala pe el.
2. Jucatorii ofensivi care practic tin alianta in spate.


SANCTIUNI

Sanctiuni fara avertisment
* Orice atac sau spionaj intentionat pe un membru al GDN fara acordul acestuia si fara anuntarea coordonatorului va fi sanctionata fara avertisment cu excluderea definitiva.
* Spionajul pentru adversarii GDN .


Sanctiuni cu avertisment
* Orice incalcare a obligatiilor stipulate in prezentul regulament.
* Orice atac sau spionaj neintentionat pe un membru GDN .

Se vor sanctiona astfel :
-> La prima abatere se sanctioneaza cu avertisment prin IGM;
-> La a doua abatere se izoleaza jucatorul de restul aliantei;
-> La a treia abatere jucatorul este dat afara din alianta;
-> In caz de inactivitate prin nelogare la cont se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate prin stagnarea prea mult la o anumita populatie se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate din punct de vedere al productiei de trupe ce trebuie sa fie constanta se va da kick automat.


Ultima editare efectuata de catre comisaru in Mier 27 Apr - 22:02, editata de 1 ori
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mier 27 Apr - 21:14

Am modificat cam tot ce am discutat pe baza Regulamentului aliantelor GDN. Va rog sa-l mai citit inca odata si sa ma anuntati daca mai este ceva de adaugat.
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  meme_cocutza la data de Mier 27 Apr - 21:53

comisaru a scris:Am modificat cam tot ce am discutat pe baza Regulamentului aliantelor GDN. Va rog sa-l mai citit inca odata si sa ma anuntati daca mai este ceva de adaugat.

e impecabil :d felicitari Smile

o rugaminte doar la titlu sa pui : Regulamentul confederatiei GDN {in loc de regulament intern GDN}

Very Happy

la cel pt forum ai mai adaugat ? :d

_________________
avatar
meme_cocutza
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 136
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/12/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  comisaru la data de Mier 27 Apr - 22:01

ok...o voi face asa la inceputul descrierii


si am adaugat la cel de pe forum...faza cu imagini indecente
avatar
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  Adi la data de Mier 27 Apr - 23:03

Se mai poate adauga si asta?

Legea Oazelor de crop:
Prioritate au in ordine: capitale de
15 lanuri, 9, 7, 6
Daca exista 2 sau mai multi jucatori, care au de impartit oaze la capitale cu acelasi numar de lanuri, primul care a fondat satul are prioritate sa isi aleaga 3 oaze(daca e vorba de satul de start, se face o exceptie in functie de pozitia jucatorilor in clasamentul general). Ceilalti jucatori, pot folosi si anexa oaze de drept ale altor jucatori din confederatie, insa le vor ceda imediat ce li se va cere de catre cel caruia i se cuvin. In caz ca exista intelegere intre 2 sau mai multi jucatori, legata de oaze, ea primeaza peste acest regulemant.


La cucerirea unui sat, al unui jucator aliat ... la mica intelegere
sa nu uitam ca trebuie o perioada de 7 zile (parca) in care jucatorul sa nu fie in confederatie cu cel caruia ii ia satul. Trebuie sa stabilim si o alianta temporara, care sa nu aiba pact de aliere cu niciun alt GDN, dar sa fie recunoscuta oficial si acceptata in confederatie ... sa zicem GDN BRB Sad unde sa intre din timp cei care au de rezolvat probleme la limita regulamentului.
Evident, trebuie anuntat liderul aliantei ca paraseste alianta motivat.

In rest, mi se pare ok regulamentul
cheers
avatar
Adi
Lider GDN
Lider GDN

Mesaje : 290
Reputatie : 23
Data de inscriere : 08/02/2011
Varsta : 104
Localizare Localizare : ro

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  meme_cocutza la data de Joi 28 Apr - 0:47

GDN a scris:Se mai poate adauga si asta?

Legea Oazelor de crop:
Prioritate au in ordine: capitale de
15 lanuri, 9, 7, 6
Daca exista 2 sau mai multi jucatori, care au de impartit oaze la capitale cu acelasi numar de lanuri, primul care a fondat satul are prioritate sa isi aleaga 3 oaze(daca e vorba de satul de start, se face o exceptie in functie de pozitia jucatorilor in clasamentul general). Ceilalti jucatori, pot folosi si anexa oaze de drept ale altor jucatori din confederatie, insa le vor ceda imediat ce li se va cere de catre cel caruia i se cuvin. In caz ca exista intelegere intre 2 sau mai multi jucatori, legata de oaze, ea primeaza peste acest regulemant.


La cucerirea unui sat, al unui jucator aliat ... la mica intelegere
sa nu uitam ca trebuie o perioada de 7 zile (parca) in care jucatorul sa nu fie in confederatie cu cel caruia ii ia satul. Trebuie sa stabilim si o alianta temporara, care sa nu aiba pact de aliere cu niciun alt GDN, dar sa fie recunoscuta oficial si acceptata in confederatie ... sa zicem GDN BRB Sad unde sa intre din timp cei care au de rezolvat probleme la limita regulamentului.
Evident, trebuie anuntat liderul aliantei ca paraseste alianta motivat.

In rest, mi se pare ok regulamentul
cheers

aia cu alianta pt cuceriri e super idee :d dar aia nu o bagam in regulament - o facem efectiv si o trecem ca alianta oficiala :d ca sa nu apara discutii legate de ea sau de procedeu in sine
trebuie 2 zile dupa ce iese din confederatie {cel putin asa era pe versiunea veche ... acuma cu modificarile lor , draq stie cum o fi exact } Very Happy Smile))

legat de oaze alea sunt trecute Very Happy 15 si pe urma 9 ... dar am pus partea aia cu cel care a fondat primul sat , special pentru problema lui usturoi - au venit aia si au fondat in 7x7-le lui si ii vroiau oaza pe principiul ca ala care a fondat , adica room are crop15 ... si usturoi doar semicropper - si tocmai pe momentul fondarii ne-am bazat ca sa i-o cedeze . Very Happy

partea asta e chiar interesanta :d

Ceilalti jucatori, pot folosi si anexa oaze de drept ale altor jucatori
din confederatie, insa le vor ceda imediat ce li se va cere de catre cel
caruia i se cuvin. In caz ca exista intelegere intre 2 sau mai multi
jucatori, legata de oaze, ea primeaza peste acest regulemant.

dar as dori sa adaugam si ca daca o ocupa , si e obligat pe urma sa o cedeze ca va primi resursele pt trupele pierdute {estimativ vorbind } - respectiv ca i se va curata o oaza pe care o doreste . iar aia cu intelegerea e chiar binevenita :d

_________________
avatar
meme_cocutza
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 136
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/12/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  meme_cocutza la data de Joi 28 Apr - 0:49

comisaru a scris:ok...o voi face asa la inceputul descrierii


si am adaugat la cel de pe forum...faza cu imagini indecente


Very Happy

_________________
avatar
meme_cocutza
Calaret fulger
Calaret fulger

Mesaje : 136
Reputatie : 10
Data de inscriere : 19/12/2010

Sus In jos

Re: Regulament GDN

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum